Tyska Wagner Tuning tillverkar rostfria downpipes till extremt konkurrenskraftiga priser.
Forge Motorsport är en anrik tillverkare av performance produkter från England. En av dom veka detaljerna på N55 motorn i BMW M135i och M235i har visat sig vara tryckröret och slangen efter intercoolern mot spjället som spricker och går sönder med tryckförlust och sämre med effekt som resultat.
Tyska Wagner Tuning tillverkar rostfria downpipes med racekatalysatorer till extremt konkurrenskraftiga priser.
Tyska Wagner Tuning tillverkar rostfria downpipes till extremt konkurrenskraftiga priser.
Forge Motorsport är en anrik tillverkare av performance produkter från England. En av dom veka detaljerna på N55 motorn i BMW M135i och M235i har visat sig vara tryckröret och slangen efter intercoolern mot spjället som spricker och går sönder med tryckförlust och sämre med effekt som resultat.
Tyska Wagner Tuning tillverkar rostfria downpipes med racekatalysatorer till extremt konkurrenskraftiga priser.
Tyska Wagner Tuning tillverkar rostfria downpipes till extremt konkurrenskraftiga priser.
Forge Motorsport är en anrik tillverkare av performance produkter från England. Tryckrör med slang mellan turbo och intercooler har en tendens att dels gå sönder samt dåligt flöde.
Forge Motorsport är en anrik tillverkare av performance produkter från England. En av dom veka detaljerna på N55 motorn i BMW M135i och M235i har visat sig vara tryckröret och slangen efter intercoolern mot spjället som spricker och går sönder med tryckförlust och sämre med effekt som resultat.
Tyska Wagner Tuning tillverkar rostfria downpipes med racekatalysatorer till extremt konkurrenskraftiga priser.
Tyska Wagner Tuning tillverkar rostfria downpipes till extremt konkurrenskraftiga priser.
Forge Motorsport är en anrik tillverkare av performance produkter från England. Tryckrör med slang mellan turbo och intercooler har en tendens att dels gå sönder samt dåligt flöde.
Forge Motorsport är en anrik tillverkare av performance produkter från England. Tryckrör med slang mellan turbo och intercooler har en tendens att dels gå sönder samt dåligt flöde.
Forge Motorpsort har tagit fram en ersättnings rör med slangar slangsar för att byta ut det restriktiva original plast inlopps röret.
Forge Motorsport insugsslang till turbon är en bra lösning när man vill bli av med det mindre bra original röret som inte har perfekt flöde. Dessutom har denna version turbo inlopps röret tillsammans med slangen.
Forge Motorsport har tagit fram uppdaterade rör från turbon till intercooler och från intercooler till spjällhus, detta på grund av att original röret har mycket att önska när det gäller flöde och konstruktion.
Forge Motorsport har tagit fram uppdaterade rör från turbon till intercooler och från intercooler till spjällhus, detta på grund av att original röret har mycket att önska när det gäller flöde och konstruktion.
Forge Motorsport har tagit fram uppdaterade rör från turbon till intercooler och från intercooler till spjällhus, detta på grund av att original röret har mycket att önska när det gäller flöde och konstruktion.
Motul 300V Competition 15W-50: Top Tier olja för dig som vill ha maximal prestanda.
Motul 300V High RPM 0W-20: Top Tier olja för dig som vill ha maximal prestanda.
Motul 300V Le Mans 20W-60: Top Tier olja för dig som vill ha maximal prestanda.
Motul 300V Power Racing 5W-30: Top Tier olja för dig som vill ha maximal prestanda. För bensin, E85 och dieseldrivna bilar med eller utan turbo, med direktinsprutning och/eller portinsprutning eller förgasare som används hårt på till exempel bana, drag racing och andra krävande förutsättningar.
Forge Motorsport insugsslang till original luftburk är en bra budget lösning när man vill bli av med det mindre bra original röret/slangen som inte har perfekt flöde.
Vi på Stertman Motorsport började utveckla turbos till EA888 gen 3 motorn redan under 2015, i synerhet då original turbon på högeffektsvarianten med IS38 turbon hasr driftstörningar. Men även den mindre IS20 turbon som sitter på Golf GTi, Octavia RS, S1 bland annat även den haft driftstörningar.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
Forge Motorsport Turbo Mössa är en produkt för att få ner värmen i motorrummet.Perfekt för bilar som man vill få bättre prestanda för enkla medel och utan några bi-effekter.
Forge Motorsport har tagit fram ett uppdaterat rör med tillhörande slang för att byta ut utgående slang från turbon till intercoolern. Dels för att original lösningen går sönder och leder ofta till rasade turbos men även för att öka flödet
H&R Sportfjädrar / sänkfjädrar får bilen något styvare och lägre, ger trevligt utseende och ger lite bättre väghållnng. Vad vi normalt säger är som steg 1 uppgradering på motorn fast gällande väghållningen.
Forge har utvecklat en anslutning med nippel för att man på Audi/VW med 3,0TFSi motorn ska kunna ansluta en laddtrycksmätare.