Stertman Motorpsort AB.
Vi på Stertman Motorpsort AB har valt att börja tillverka egna bildelar och mjukvaror. Ofta handlar det om speciella önskemål som vi inte hittat på den öppna marknaden men även fall där kunder valt att låta oss tillverka eller göra en lösning som faller kunden i smaken.
Stertman Motorpsort AB.
Vi på Stertman Motorpsort AB har valt att börja tillverka egna bildelar och mjukvaror. Ofta handlar det om speciella önskemål som vi inte hittat på den öppna marknaden men även fall där kunder valt att låta oss tillverka eller göra en lösning som faller kunden i smaken.
Det kan handla om avgassystem, olika lösningar för kylning av motor eller bromsar samt även mappning av motorstyrdon.
Man kan säga att vi i grunden har en lösning på allt till Din bil, det på grund av Mattias Stertmans unika kunskaper och kännedom inom motorsporten.
Leverans tid på Stertman Motorsport delar (mjukvara finns alltid inne):
Generellt 1-5 dagar, beroende på efterfråga och tid.
VAG EA113 165 bar bränsltrycksregulator är en populär uppgradering för at få tillgång till mer bränsle på 2,0TFSi motorn till höga effektuttag.Denna är ett måste för steg 4 trim (450+hk).
Vi på Stertman Motorsport började utveckla turbos till EA888 gen 3 motorn redan under 2015, i synerhet då original turbon på högeffektsvarianten med IS38 turbon hasr driftstörningar. Men även den mindre IS20 turbon som sitter på Golf GTi, Octavia RS, S1 bland annat även den haft driftstörningar.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
Vi rekommenderar alla med en Amarok att vid motoroptimering även uppdatera mjukvaran i växellådan till en anpassad för den nya effekten. Detta för att förbättra driftsäkerheten samt även prestandan markant.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
Vi rekommenderar alla med DSG / S-tronic växellåda att vid motoroptimering även uppdatera mjukvaran i växellådan till en anpassad för den nya effekten. Detta för att förbättra driftsäkerheten samt även prestandan markant.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
Bromskylnings kit till Volkswagen koncernens MQB bilar.Passar på främre bärarmen för att styra ut luft på bromsarna i fram.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.
STM är Stertman Motorsport egna mjukvaror där Mattias Stertman är hjärnan bakom dessa mjukvaror. Prioriteringar har lagts på körbarhet, driftsäkerhet och prestanda.Alla STM mjukvaror är framtagna för att vara en optimal motoroptimering för bilen.