Integrated Engineering erbjuder ett verktygs kit för att man ska kunna ta bort remhjulet på 3,0TFSi motorn så enkelt som möjligt.
Integrated Engineering (IE) har valt att tillverka ett nytt remhjul till vevaxeln för att kunna ändra utväxling på kompressorn i Audis populära 3,0TFSi motor. 3,0TFSi motorn har blivit en av dom mest populära motorerna i hela Audis modelprogram att optimera i både Audi S4, S5, A4, A5, A6, A7, Q5, Q7, SQ5 men även i Volkswagen Touareg.
Integrated Engineering (IE) har valt att tillverka ett nytt remhjul till vevaxeln för att kunna ändra utväxling på kompressorn i Audis populära 3,0TFSi motor. 3,0TFSi motorn har blivit en av dom mest populära motorerna i hela Audis modelprogram att optimera i både Audi S4, S5, A4, A5, A6, A7, Q5, Q7, SQ5 men även i Volkswagen Touareg.
Integrated Engineering (IE) har valt att tillverka ett nytt remhjul för att kunna ändra utväxling på kompressorn i Audis populära 3,0TFSi motor. 3,0TFSi motorn har blivit en av dom mest populära motorerna i hela Audis modelprogram att optimera i både Audi S4, S5, A4, A5, A6, A7, Q5, Q7, SQ5 men även i Volkswagen Touareg.
Integrated Engineering (IE) har utvecklat ett större spjällhus (80mm) till Audis populära 3,0TFSi motor. 3,0TFSi motorn har blivit en av dom mest populära motorerna i hela Audis modelprogram att optimera i både Audi S4, S5, A4, A5, A6, A7, Q5, Q7, SQ5 men även i Volkswagen Touareg.
Forge har utvecklat en anslutning med nippel för att man på Audi/VW med 3,0TFSi motorn ska kunna ansluta en laddtrycksmätare.