Tyska Ladermanufaktur GMBH (LM) är idag en marknadsledande leverantör av uppgraderings turbos i originalhus eller byggda runt originalhus.Ladermanufaktur utgår alltid från den största möjliga applikationen som finns till den motor dom ska bygga en turbo till och sedan bygger dom en turbo för snabbare respons och mer effekt.
Tyska Ladermanufaktur GMBH (LM) är idag en marknadsledande leverantör av uppgraderings turbos i originalhus eller byggda runt originalhus.Ladermanufaktur utgår alltid från den största möjliga applikationen som finns till den motor dom ska bygga en turbo till och sedan bygger dom en turbo för snabbare respons och mer effekt.
Tyska Ladermanufaktur GMBH (LM) är idag en marknadsledande leverantör av uppgraderings turbos i originalhus eller byggda runt originalhus.Ladermanufaktur utgår alltid från den största möjliga applikationen som finns till den motor dom ska bygga en turbo till och sedan bygger dom en turbo för snabbare respons och mer effekt.
Tyska Ladermanufaktur GMBH (LM) är idag en marknadsledande leverantör av uppgraderings turbos i originalhus eller byggda runt originalhus.Ladermanufaktur utgår alltid från den största möjliga applikationen som finns till den motor dom ska bygga en turbo till och sedan bygger dom en turbo för snabbare respons och mer effekt.
Tyska Ladermanufaktur GMBH (LM) är idag en marknadsledande leverantör av uppgraderings turbos i originalhus eller byggda runt originalhus.Ladermanufaktur utgår alltid från den största möjliga applikationen som finns till den motor dom ska bygga en turbo till och sedan bygger dom en turbo för snabbare respons och mer effekt.
Vi på Stertman Motorsport började utveckla turbos till EA888 gen 3 motorn redan under 2015, i synerhet då original turbon på högeffektsvarianten med IS38 turbon hasr driftstörningar. Men även den mindre IS20 turbon som sitter på Golf GTi, Octavia RS, S1 bland annat även den haft driftstörningar.
Volkswagen koncernen har valt att sätta en ljuddämpare på 2,0TFSi motorns (EA888) IHI turbo, allt för att dämpa ljudet från turbon.Forge Motorsport tillverkar en lösning med ett rör som tar bort plastljuddämparen dels få bort plaströret och det mottryck som den bygger och även få tillbaka ljudet från turbon som jobbar.
Forge Motorsport Turbo Mössa är en produkt för att få ner värmen i motorrummet.Perfekt för bilar som man vill få bättre prestanda för enkla medel och utan några bi-effekter.
Volkswagen koncernen har valt att sätta en ljuddämpare på 2,0TFSi motorns (EA888) IHI turbo, allt för att dämpa ljudet från turbon.Integrated Engineering har tillverkat ett rör som tar bort plastljuddämparen för att dels få bort plaströret och det mottryck som den bygger och även få tillbaka ljudet från turbon som jobbar.
Integrated Engineering (IE) har tagit fram en vevhus ventilations lösning för att slippa att olja kommer in i insuget på MQB (mk7) 2,0TFSi motorn (EA888).
Integrated Engineering (IE) har tagit fram marknadens bästa intercooler.
Integrated Engineering (IE) har tagit fram marknadens bästa intercooler.
Denso Iridium Racing Tändtift är framtagna för racing användning och till hårt trimmade prestandabilar / tävlingsbilar. Detta är marknadens bästa tändstift för trimmade bilar, dock inte ett long life tändstift utan ett tändstift gjort för shortlife och beroende på effekttutag kan intervallerna på byte vara att rekommendera mellan 1000-3000mil.
Denso Iridium Racing Tändtift är framtagna för racing användning och till hårt trimmade prestandabilar / tävlingsbilar. Detta är marknadens bästa tändstift för trimmade bilar, dock inte ett long life tändstift utan ett tändstift gjort för shortlife och beroende på effekttutag kan intervallerna på byte vara att rekommendera mellan 1000-3000mil.
Högprestanda inloppsrör, designat av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
Högprestanda inloppsrör, designat av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
Högprestanda inloppsrör, designat av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
Högprestanda inloppsrör, designat av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
do88 presenterar stolt denna egenutvecklade prestandakylare för Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!! Tunga fördelar med do88:s kylare kontra original:- 28 % större cellpaketsvolym, 12 893cm3 vs 10 100cm3- Triple pass design, vattnet styrs så att det passerar cellpaketet tre gånger
Högprestanda Turbo Muffler Delete, designad av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
Högprestanda Turbo Muffler Delete, designad av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
Högprestanda Turbo Muffler Delete, designad av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
Marknadens absolut bästa intercoolerlösning för AUDI SEAT SKODA VW 1.8 / 2.0 TSI (MQB)!Paketet innehåller do88:s egenutvecklade prestandaintercooler och tryckrörspaket.
Högpresterande intercooler för Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!Detta är en egendesignad intercooler utvecklad av do88 för enkel montering i din bil.
do88 presenterar deras exklusiva motorkåpa i kolfiber, speciellt framtagen för MK7 Golf. Detta ger en betydande estetisk uppgradering av motorrummet och ersätter den intetsägande fabriksvarianten.
Forge Motorsport har tagit fram en vevhus ventilations lösning för att slippa att olja kommer in i insuget på 2,0TFSi motorn (EA888) IHI turbo. Detta är alltså en catch tank lösning, eller rättare sagt det ultimata vevhus ventilations kitet till MQB 2,0T.Vilket omfattar VW Golf R mk7, Seat Leon Cupra, Audi S3, Audi TTS, Skoda Superb 280, Skoda Octavia...
Forge Motorsport har tagit fram en vevhus ventilations lösning för att slippa att olja kommer in i insuget på 2,0TFSi motorn (EA888) IHI turbo. Detta är alltså en catch tank lösning, eller rättare sagt det ultimata vevhus ventilations kitet till MQB 2,0T.Vilket omfattar VW Golf R mk7, Seat Leon Cupra, Audi S3, Audi TTS, Skoda Superb 280, Skoda Octavia...
Forge Motorsport är en anrik tillverkare av performance produkter från England.En av deras verkliga specialiteter är laddluftkylare.
Forge Motorsport har tagit fram en aluminiumbussning för att sätta i bakre nedre motorfästet.Allt för att minska hjulhopp och få exaktare växlingar.Rekommenderar att använda denna bussning när man byter downpipe för att inte riskera att skada den grövre downpipen i dom rörelser som är original.
Forge Motorsport har tagit fram en aluminiumbussning för att sätta i bakre nedre motorfästet.Allt för att minska hjulhopp och få exaktare växlingar.Rekommenderar att använda denna bussning när man byter downpipe för att inte riskera att skada den grövre downpipen i dom rörelser som är original.
Forge Motorsport har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror under lång tid och även en tendens att gå sönder av slitage.
Forge Motorsport har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror under lång tid och även en tendens att gå sönder av slitage.
Forge Motorsport har tillsammans med oss på Stertman Motorsport AB tagit fram ett av marknadens bästa inloppsrör till turbons insug för bättre flöde av luft in i turbon från insuget till VAG koncernens MQB bilar med 2,0T motorn.Denna lösning är grövre och har markant bättre flöde och en av dom bättre uppdateringarna på 2,0T motorn på alla MQB baserade...
Forge Motorsport har tagit fram ett uppdaterat rör med tillhörande slang för att byta ut utgående slang från turbon till intercoolern. Dels för att original lösningen går sönder och leder ofta till rasade turbos men även för att öka flödet
Integrated Engineering (IE) har tagit fram ett "high boost sensor kit" med 5 bars MAP och PUT sensorer. Detta för att ECU ska kunna läsa de högre laddtrycken man i regel får när man trimmar dessa bilar hårt.
Integrated Engineering (IE) var en av dem första att erbjuda ett grövre inloppsrör till turbons insug för bättre flöde av luft in i turbon från insuget till VAG koncernens MQB bilar med 2,0T motorn.