Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Vi på Stertman Motorsport började utveckla turbos till EA888 gen 3 motorn redan under 2015, i synerhet då original turbon på högeffektsvarianten med IS38 turbon hasr driftstörningar. Men även den mindre IS20 turbon som sitter på Golf GTi, Octavia RS, S1 bland annat även den haft driftstörningar.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
Volkswagen koncernen har valt att sätta en ljuddämpare på 2,0TFSi motorns (EA888 EVO4) med IHI turbo, allt för att dämpa ljudet från turbon.Forge Motorsport tillverkar en lösning med ett rör som tar bort plastljuddämparen dels få bort plaströret och det mottryck som den bygger och även få tillbaka ljudet från turbon som jobbar.
Forge Motorsport Turbo Mössa är en produkt för att få ner värmen i motorrummet.Perfekt för bilar som man vill få bättre prestanda för enkla medel och utan några bi-effekter.
Forge Motorsport har här tagit fram en short shifter som passar på en rad olika bilar inom VAG koncernen med tvärstäld motor och 6-växlad manuell växellåda.
Forge Motorsport har här tagit fram en short shifter som passar på en rad olika bilar inom VAG koncernen med tvärstäld motor och 6-växlad manuell växellåda.
Integrated Engineering (IE) var en av dem första att erbjuda ett grövre inloppsrör till turbons insug för bättre flöde av luft in i turbon från insuget till VAG koncernens MQB bilar med 2,0T motorn.
Forge Motorsport turbo inloppsrör samt insugsslang i svart silicon till original luftburk (passar så klart även Forge Motorsport insugskit). Detta är en bra budget lösning när man vill bli av med det mindre bra original röret/slangen som inte har perfekt flöde.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Forge har utvecklat en anslutning med nippel för att man på Audi/VW med 3,0TFSi motorn ska kunna ansluta en laddtrycksmätare.