Forge Motorsport är en anrik tillverkare av performance produkter från England. Tryckrör med slang mellan turbo och intercooler har en tendens att dels gå sönder samt dåligt flöde.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Forge Motorsport insugsslang till turbon är en bra lösning när man vill bli av med det mindre bra original röret som inte har perfekt flöde. Dessutom har denna version turbo inlopps röret tillsammans med slangen.
Forge Motorsport har tagit fram uppdaterade rör från turbon till intercooler och från intercooler till spjällhus, detta på grund av att original röret har mycket att önska när det gäller flöde och konstruktion.
Forge Motorsport har här tagit fram en short shifter som passar på Mini Cooper S 2,0T F56 med manuell växellåda.
Forge Motorsport har tagit fram uppdaterade rör från turbon till intercooler och från intercooler till spjällhus, detta på grund av att original röret har mycket att önska när det gäller flöde och konstruktion.
Forge Motorsport har här tagit fram en short shifter som passar på Mini Cooper S 2,0T F56 med manuell växellåda.
Forge Motorsport har tagit fram uppdaterade rör från turbon till intercooler och från intercooler till spjällhus, detta på grund av att original röret har mycket att önska när det gäller flöde och konstruktion.
Forge Motorsport har här tagit fram en short shifter som passar på Mini Cooper F56 med manuell växellåda.
Forge Motorsport har här tagit fram en short shifter som passar på Mini Cooper JCW 2,0T F56 med manuell växellåda.
Forge Motorsport Turbo Mössa är en produkt för att få ner värmen i motorrummet.Perfekt för bilar som man vill få bättre prestanda för enkla medel och utan några bi-effekter.
Forge Motorsport har tagit fram uppdaterade rör från turbon till intercooler och från intercooler till spjällhus, detta på grund av att original röret har mycket att önska när det gäller flöde och konstruktion.
Forge Motorsport har här tagit fram en short shifter som passar på Mini Cooper S 2,0T F56 med manuell växellåda.
Forge Motorsport har här tagit fram en short shifter som passar på Mini Cooper SD F56 med manuell växellåda.
Motul 300V High RPM 0W-20: Top Tier olja för dig som vill ha maximal prestanda.
Motul 300V Le Mans 20W-60: Top Tier olja för dig som vill ha maximal prestanda.
Motul 300V Power Racing 5W-30: Top Tier olja för dig som vill ha maximal prestanda. För bensin, E85 och dieseldrivna bilar med eller utan turbo, med direktinsprutning och/eller portinsprutning eller förgasare som används hårt på till exempel bana, drag racing och andra krävande förutsättningar.
Motul Gear Competition 75W-140 är en 100% helsyntetisk esterbaserad transmissionsolja med LS-tillsats (Limited Slip).
Motul MoCool är ett additiv för kylarvätskan. Produkten ska sänka motortemperaturen med upp til 15°C på grund av att den förbättrar värmeavledningsförmågan samt kylsystemets effektivitet. Motverkar även korrosion.
Forge Motorsport insugsslang till original luftburk är en bra budget lösning när man vill bli av med det mindre bra original röret/slangen som inte har perfekt flöde.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Engelska Milltek Sport har byggt prestanda avgassystem under mer än 30år i rostfritt stål med bra passform och kvalitet. Prisvärda avgassystem som även passar den som är lite mer kräsen på utseende och ljud.
Vi på Stertman Motorsport började utveckla turbos till EA888 gen 3 motorn redan under 2015, i synerhet då original turbon på högeffektsvarianten med IS38 turbon hasr driftstörningar. Men även den mindre IS20 turbon som sitter på Golf GTi, Octavia RS, S1 bland annat även den haft driftstörningar.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.