• På rea!
  • −15%
    VAG MQB 2,0TFSi EA888 DO88 48,5mm inloppsrör (för OEM turbo) och svart slang till turbo (för OEM luftburk)
    VAG MQB 2,0TFSi EA888 DO88 48,5mm inloppsrör (för OEM turbo) och svart slang till turbo (för OEM luftburk)
    VAG MQB 2,0TFSi EA888 DO88 48,5mm inloppsrör (för OEM turbo) och svart slang till turbo (för OEM luftburk)
    VAG MQB 2,0TFSi EA888 DO88 48,5mm inloppsrör (för OEM turbo) och svart slang till turbo (för OEM luftburk)

VAG MQB 2,0TFSi EA888 DO88 48,5mm inloppsrör (för OEM turbo) och svart slang till turbo (för OEM luftburk)

2 142,00 kr
1 820,70 kr Spara 15%
Inkl. moms Leverans inom 2-30 dagar.

Högprestanda inloppsrör, designat av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!

Kvantitet
Lägg till i min önskelista

  Säkerhetspolicy

Vi skyddar dina uppgifter med SSL och följer GDPR för trygg handel.

  Leveranspolicy

Snabb och spårbar leverans, normalt inom 1–30 dagar.

QvicklySwishBankIDMasterCardVISA
Trygg och säker betalning
Faktura | Delbetalning | Kortbetalning | Direktbetalning | Swish
Högprestanda inloppsrör, designat av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!

Paketet innehåller do88:s egenutvecklade inloppsrör och silikonslang.

Nyckelegenskaper do88 turbo inloppsrör (jämförelsevärde originaldel):
- Större diameter: 76mm/3" (70mm) ger 35% större flödesarea!
- Luftflöde vid 75 mbar tryckfall: 514 CFM (410 CFM), do88 25 % högre!
- CNC bearbetad turbofläns med flödesoptimerad radie!
- Flödesoptimerad silikonslang med stegad insida som matchar anslutningarna för att reducera turbulens!
- Stålvajerförstärkt silikonslang för original eller do88 luftfilterlock!
- Finns i utförande för original turbo eller hybrid turbo med 53mm innerdiamter.
- Enkel, problemfri montering med tydlig monteringsanvisning. (Se monteringsanvisning för detaljer).

Detta turboinlopp är designat för bästa möjliga luftflöde till turbon! Bättre luftflöde ger bättre effektivitet och därmed högre effekt!
do88 turboinlopp är tillverkad helt i aluminium med CNC bearbetad turbofläns, PCV port och monteringsarm.



Tänkvärt är att original inloppsrör designades för den effekt bilen hade original. Vid höjning av effekten räcker inte längre dess prestanda till. Så redan vid höjt laddtryck / mjukvaruuppgradering / chipning kommer vårt inloppsrör ge förbättrad prestanda!

Denna produkt levereras med allt som behövs för en enkel montering, utan att några modifieringar av bilens ursprungsform krävs. Monteringsdetaljer och monteringsanvisning medföljer givetvis.

Ta hand om din motor. Välj do88.

 

Passar:

VW Golf (MK7, MK7.5)
Årsmodeller: 2013-
Modell: GTI, R, Clubsport, ED40, Golf, Sportwagen
Motor: 1.8 TSI, 2.0 TSI

VW Passat (3G)
Årsmodeller: 2015-
Motor: 1.8 / 2.0 TSI

VW Tiguan (MK2)
Årsmodeller: 2016-
Motor: 2.0 TSI

VW Arteon
Årsmodeller: 2017-
Motor: 2.0 TSI

VW Jetta GLI (MK7)
Årsmodeller: 2019-
Motor: 2.0 TSI

Audi A3 / S3 (8V)
Årsmodeller: 2012-
Motor: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI

Audi TT / TTS (8S)
Årsmodeller: 2015-
Motor: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI

SEAT León / Cupra (MK3)
Årsmodeller: 2013-
Motor: 1.8 TSI, 2.0 TSI

Skoda Octavia / VRS (MK3)
Årsmodeller: 2013-
Motor: 1.8 TSI, 2.0 TSI

Skoda Superb (B8)
Årsmodeller: 2015-
Motor: 1.8 TSI, 2.0 TSI


Originalreferens:

5Q0 129 654 P, 5Q0 129 654 AE, 5Q0 129 654 L, 5Q0 129 635 L, 5Q0 129 635 P,
5Q0 129 635 Q, 5Q0 129 634 P


 

 

DO88-IR-130S-48-OEM
Ny

16 andra produkter i samma kategori:

Den här webbplatsen använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen på vår webbplats, läs mer om Cookies på www.stertman.se HÄR.