Tyska Ladermanufaktur GMBH (LM) är idag en marknadsledande leverantör av uppgraderings turbos i originalhus eller byggda runt originalhus.Ladermanufaktur utgår alltid från den största möjliga applikationen som finns till den motor dom ska bygga en turbo till och sedan bygger dom en turbo för snabbare respons och mer effekt.
Tyska Ladermanufaktur GMBH (LM) är idag en marknadsledande leverantör av uppgraderings turbos i originalhus eller byggda runt originalhus.Ladermanufaktur utgår alltid från den största möjliga applikationen som finns till den motor dom ska bygga en turbo till och sedan bygger dom en turbo för snabbare respons och mer effekt.
Tyska Ladermanufaktur GMBH (LM) är idag en marknadsledande leverantör av uppgraderings turbos i originalhus eller byggda runt originalhus.Ladermanufaktur utgår alltid från den största möjliga applikationen som finns till den motor dom ska bygga en turbo till och sedan bygger dom en turbo för snabbare respons och mer effekt.
Tyska Ladermanufaktur GMBH (LM) är idag en marknadsledande leverantör av uppgraderings turbos i originalhus eller byggda runt originalhus.Ladermanufaktur utgår alltid från den största möjliga applikationen som finns till den motor dom ska bygga en turbo till och sedan bygger dom en turbo för snabbare respons och mer effekt.
Tyska Ladermanufaktur GMBH (LM) är idag en marknadsledande leverantör av uppgraderings turbos i originalhus eller byggda runt originalhus.Ladermanufaktur utgår alltid från den största möjliga applikationen som finns till den motor dom ska bygga en turbo till och sedan bygger dom en turbo för snabbare respons och mer effekt.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
Vi på Stertman Motorsport noterade tidigt dom problem som finns på Volkswagen koncernens EA888 gen 3 motorer med IS38 turbon monterad från fabrik, som haft mer turbo problem än genomsnittsbilen vilket även gjort att vi på Stertman Motorsport inte sålt eller erbjudit steg 1 till steg 2,5 mjukvaror till dessa bilar och modeller sedan januari 2016.
Volkswagen koncernen har valt att sätta en ljuddämpare på 2,0TFSi motorns (EA888) IHI turbo, allt för att dämpa ljudet från turbon.Forge Motorsport tillverkar en lösning med ett rör som tar bort plastljuddämparen dels få bort plaströret och det mottryck som den bygger och även få tillbaka ljudet från turbon som jobbar.
Forge Motorsport Turbo Mössa är en produkt för att få ner värmen i motorrummet.Perfekt för bilar som man vill få bättre prestanda för enkla medel och utan några bi-effekter.
Volkswagen koncernen har valt att sätta en ljuddämpare på 2,0TFSi motorns (EA888) IHI turbo, allt för att dämpa ljudet från turbon.Integrated Engineering har tillverkat ett rör som tar bort plastljuddämparen för att dels få bort plaströret och det mottryck som den bygger och även få tillbaka ljudet från turbon som jobbar.
Volkswagen koncernen har valt att sätta en ljuddämpare på 2,0TFSi motorns (EA888 Gen 3) med IHI Turbo, allt för att dämpa ljudet från turbon.Wagner Tuning har tillverkat ett rör som har större innerdiamter än original, för att få bort det mottryck som den bygger och även få tillbaka ljudet från turbon som jobbar.
Integrated Engineering (IE) har tagit fram en vevhus ventilations lösning för att slippa att olja kommer in i insuget på MQB (mk7) 2,0TFSi motorn (EA888).
Integrated Engineering (IE) har tagit fram marknadens bästa intercooler.
Integrated Engineering (IE) har tagit fram marknadens bästa intercooler.
Denso Iridium Racing Tändtift är framtagna för racing användning och till hårt trimmade prestandabilar / tävlingsbilar. Detta är marknadens bästa tändstift för trimmade bilar, dock inte ett long life tändstift utan ett tändstift gjort för shortlife och beroende på effekttutag kan intervallerna på byte vara att rekommendera mellan 1000-3000mil.
Denso Iridium Racing Tändtift är framtagna för racing användning och till hårt trimmade prestandabilar / tävlingsbilar. Detta är marknadens bästa tändstift för trimmade bilar, dock inte ett long life tändstift utan ett tändstift gjort för shortlife och beroende på effekttutag kan intervallerna på byte vara att rekommendera mellan 1000-3000mil.
Högprestanda inloppsrör, designat av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
Högprestanda inloppsrör, designat av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
Högprestanda inloppsrör, designat av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
Högprestanda inloppsrör, designat av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
do88 presenterar stolt denna egenutvecklade prestandakylare för Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!! Tunga fördelar med do88:s kylare kontra original:- 28 % större cellpaketsvolym, 12 893cm3 vs 10 100cm3- Triple pass design, vattnet styrs så att det passerar cellpaketet tre gånger
Högprestanda Turbo Muffler Delete, designad av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
Högprestanda Turbo Muffler Delete, designad av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
Högprestanda Turbo Muffler Delete, designad av do88. För enkel montering i Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!
Marknadens absolut bästa intercoolerlösning för AUDI SEAT SKODA VW 1.8 / 2.0 TSI (MQB)!Paketet innehåller do88:s egenutvecklade prestandaintercooler och tryckrörspaket.
Högpresterande intercooler för Audi Seat Skoda VW 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB)!Detta är en egendesignad intercooler utvecklad av do88 för enkel montering i din bil.
do88 presenterar deras exklusiva motorkåpa i kolfiber, speciellt framtagen för MK7 Golf. Detta ger en betydande estetisk uppgradering av motorrummet och ersätter den intetsägande fabriksvarianten.
Forge Motorsport har tagit fram en vevhus ventilations lösning för att slippa att olja kommer in i insuget på 2,0TFSi motorn (EA888) IHI turbo. Detta är alltså en catch tank lösning, eller rättare sagt det ultimata vevhus ventilations kitet till MQB 2,0T.Vilket omfattar VW Golf R mk7, Seat Leon Cupra, Audi S3, Audi TTS, Skoda Superb 280, Skoda Octavia...
Forge Motorsport har tagit fram en vevhus ventilations lösning för att slippa att olja kommer in i insuget på 2,0TFSi motorn (EA888) IHI turbo. Detta är alltså en catch tank lösning, eller rättare sagt det ultimata vevhus ventilations kitet till MQB 2,0T.Vilket omfattar VW Golf R mk7, Seat Leon Cupra, Audi S3, Audi TTS, Skoda Superb 280, Skoda Octavia...
Forge Motorsport är en anrik tillverkare av performance produkter från England.En av deras verkliga specialiteter är laddluftkylare.
Forge Motorsport har tagit fram en aluminiumbussning för att sätta i bakre nedre motorfästet.Allt för att minska hjulhopp och få exaktare växlingar.Rekommenderar att använda denna bussning när man byter downpipe för att inte riskera att skada den grövre downpipen i dom rörelser som är original.
Forge Motorsport har tagit fram en aluminiumbussning för att sätta i bakre nedre motorfästet.Allt för att minska hjulhopp och få exaktare växlingar.Rekommenderar att använda denna bussning när man byter downpipe för att inte riskera att skada den grövre downpipen i dom rörelser som är original.
Forge Motorsport har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror under lång tid och även en tendens att gå sönder av slitage.
Forge Motorsport har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror under lång tid och även en tendens att gå sönder av slitage.
Forge Motorsport har tillsammans med oss på Stertman Motorsport AB tagit fram ett av marknadens bästa inloppsrör till turbons insug för bättre flöde av luft in i turbon från insuget till VAG koncernens MQB bilar med 2,0T motorn.Denna lösning är grövre och har markant bättre flöde och en av dom bättre uppdateringarna på 2,0T motorn på alla MQB baserade...